• کدخبر 50161
  • 1400/05/16-09:29
  

رسیدگی فوری به مشکلات مردم توسط دادگستری کرمانشاه

رسیدگی فوری به مشکلات مردم توسط دادگستری کرمانشاه

بازدید از کلانتری‌های سطح شهر کرمانشاه به منظور رسیدگی به حقوق شهروندی و ارتقای آن و نیز رسیدگی فوری به مشکلات مردم از برنامه‌هایی است که توسط دستگاه قضایی استان و رئیس کل دادگستری کرمانشاه در حال پیگیری و انجام است


در بازدید توسلی زاده از کلانتری های شهید مطهری و پل چوبی کرمانشاه و گفتگو با مردم،مشکلات مراجعه کنندگان بررسی و دستورات لازم برای رسیدگی فوری صادر شد.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه در ادامه به رؤسای کلانتری‌ها تأکید و توصیه کرد: اجازه ندهند عده‌ای فرصت طلب که مرتکب جرائم مهم می‌شوند امنیت مردم را دچار چالش کنند.

توسلی زاده تأکید کرد: هیچ جرمی را ساده تصور نکنید. هر جرم کوچکی می‌تواند به جرائم بزرگتری تبدیل شود؛ بنابراین در کوتاهترین زمان ممکن در صحنه جرم حاضر شوند و با مرتکبین برخورد نمایند.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه تأکید کرد: جرائم و اختلافات خانوادگی و هر اختلاف کوچک دیگری را با مصالحه حل کنید و هزینه‌های اضافی بر خانواده‌ها تحمیل نشود.

وی افزود: روش‌های پیشگیرانه را در دستور کار قرار دهید و در عین حال با جرائم مهمه که کمتر از ۱۰ درصد هستند، برخورد جدی شود.

توسلی زاده خاطرنشان ساخت: فرصت خدمت به مردم را به آسانی از دست ندهید و رعایت کرامت مراجعین، رعایت حقوق شهروندی و ارتقای امنیت اجتماعی را بیش از هر امری در اولویت کار‌ها قرار دهند.

توسلی زاده یادآور شد: نیازمند تعامل خوب و سازنده با مردم هستیم. با کمک خود مردم می‌توان مشکلات را در کمترین  زمان حل کرد.

وی تأکید کرد: تا جایی که ممکن است وقت مردم را در کلانتری‌ها نگیرید و خود پلیس پیگیر کار‌های مردم شود و اجازه دهد ایشان به امورات خود بپردازند و نتیجه اقدامات را به آن‌ها اعلام کند.

لازم به ذکر است بازدید از کلانتری‌های سطح شهر کرمانشاه به منظور رسیدگی به حقوق شهروندی و ارتقای آن و نیز رسیدگی فوری به مشکلات مردم از برنامه‌هایی است که توسط دستگاه قضایی استان و رئیس کل دادگستری کرمانشاه در حال پیگیری و انجام است.



منبع : خبرگزاری میزان